بهترین باربری مشهد به ورامین یابالعکس

بهترین باربری مشهد به ورامین یابالعکس

اگر در مشهد یا ورامین زندگی می کنید :

و دنبال بهترین شرکت باربری هستید. ما به شما مدیرجاده رو پیشنهاد میکنیم. مهم نیست مشهد هستید یا ورامین ، ما برای شما موضوع حمل و نقل وانت نیسان خاور کامیون تک جفت تریلی را آسان کردیم. مدیرجاده معتبرترین و بهترین باربری است زیرا تمام مجوزهای مرتبط از سازمان ها و ادارات حمل و نقل را داراست. ضمن اینکه دارای سیستم مدیریت مکانیزه مرکز تماس و مرکز داده است و کلیه سوابق شما عزیزان را ثبت می نماید. از زمان تاسیس تاکنون حدود ۱ درصد خسارت ناشی از عدم رعایت اصول و قوانین حمل و نقل را داشته است. کارشناسان مدیربار آموزش دیده اند تا بتوانند توسط بارشناسی از چه مبدا و چه مقصد و ماشین متناسب با کالا شما را تا رسیدن محموله به مقصد همراهی کنند. رانندگان مدیربار از فیلتر معاینات مختلف این شرکت می گذرند تا شما تجربه ای عالی و لذت یک حمل و نقل بدون دغدغه را تجربه کنید.

بهترین باربری مشهد به ورامین یابالعکس

در ادامه این مقاله کامل و جالب برای معرفی کوتاه دو شهرستان مشهد و ورامین همراه ما باشید:

درباره مشهد :

مَشهَد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۱۳ منطقهٔ شهری و مساحت شهری ۳۵۱ کیلومتر مربع، سومین شهر پهناور ایران پس از تهران (با ۷۳۵ کیلومتر مربع مساحت شهر) و اصفهان (با ۵۵۱ کیلومتر مربع مساحت شهری) است. همچنین براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود. این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

واژهٔ «مَشْهَد» (جمع: «مَشاهِد») به‌معنی محل شهود و محل شهادت است. به‌باور شیعیان، علی بن موسی الرضا پس از قتل به‌دست مأمون، خلیفهٔ عباسی، در سال ۲۰۳ ه‍. ق، در آرامگاه هارون‌الرشید سناباد به‌خاک سپرده شد. از آن پس «سناباد نوغان» به‌نام «مشهدالرضا» خوانده شد و کم‌کم بر پهنهٔ آن، به‌ویژه در زمان شاه تهماسب صفوی، افزوده شد و مردم توس (طوس) به مشهد کوچ داده شدند؛ و به‌مرور زمان نام مشهد بر این شهر ماندگار شد. به مشهد نام «قبلهٔ هفتم» را نیز اطلاق می‌کنند.

درباره آب و هوای شهر:

شهر مشهد در حوزهٔ رودخانهٔ کشف‌رود و در دشت مشهد بین کوه‌های هزارمسجد و بینالود گسترده شده‌است. بیشینهٔ ارتفاع شهر مشهد ۱۱۵۰ متر و کمینهٔ آن ۹۵۰ متر است. شهر مشهد دارای آب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. بیشینهٔ درجه حرارت در تابستان‌ها ۴۳ درجه بالای صفر و کمینهٔ آن در زمستان‌ها ۲۲ درجه زیر صفر است.

موقعیت جغرافیایی:

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، در شمال‌شرق ایران و در طول جغرافیایی ۵۹ درجه و ۱۵ دقیقه تا ۶۰ درجه و ۳۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۳ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۸ دقیقه و در حوضهٔ آبریز کشف‌رود، بین رشته‌کوه‌های بینالود و هزارمسجد واقع است. ارتفاع شهر از سطح دریا حدود ۱۰۵۰ متر (حداکثر ۱۱۵۰ متر و حداقل ۹۵۰ متر) است.

بهترین باربری مشهد به ورامین یابالعکس

درباره ورامین :

وَرامین مرکز شهرستان ورامین در جنوب شرقی استان تهران است. جمعیت این شهر طبق آمار سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۲۵٬۶۲۸ بوده‌است. اکثر مردم این شهر به زبان فارسی صحبت می‌کنند، امّا گروه‌های قومیتی مختلفی در طول قرن‌ها به این شهر کوچیده‌اند. ورامین از آغاز سده‌های نخستین اسلامی به عنوان یکی از نقاط مرکزی شیعیان مطرح شد ولی اوج شکوفایی آن تا پیش از دوران معاصر، در دورهٔ ایلخانان مغول بود و بناهای تاریخی شاخص این شهر مانند مسجد جامع و برج علاالدوله به این دوره تعلّق دارند. ورامین از آغاز حکومت قاجاریان و پایتخت شدن تهران رونق بیشتری یافت و در دوران پهلوی با ساخته‌شدن کارخانه‌ها، مانند کارخانه قند بر اهمیت آن افزوده شد.

موقعیت جغرافیایی ورامین:

شهر ورامین، مرکز شهرستان ورامین، در دشت ورامین در جنوب شرق تهران به عرض جغرافیایی ۳۵٫۳۲ و طول جغرافیایی ۵۱٫۶۴ قرار گرفته‌است.

 

بهترین باربری مشهد به ورامین یابالعکس

حمل و نقل از مشهد یا ورامین :

شما وانت بخواهید یا که نیسان ، خاور بخواهید یا تک و جفت ما برای شما با بیمه و بارنامه معتبر کارتان را به درستی انجام می دهیم. مدیرجاده دارند مجوزهای مرتبط حمل و نقل از سازمان ها و ادارت مرتبط است. دیگر خیالتان راحت است و با کارشناسان ما تماس بگیرید و به راحتی بارتون را ثبت سفارش کنید و ماشین درعرض کوتاهترین زمان ممکن در مبدا حاضر است.

خدمات بیمه نامه باربری مشهد یا ورامین :

بیمه مدیرجاده تمامی سوانح شامل :آب رفتگی ،سوختگی ،آتش سوزی ،روغن زدگی و …. را پوشش دهی مینمایید .

بیمه نامه باربری مدیرجاده بار شما را تا سقف ۲۰میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه نامه قرار میدهد . میخواهید سقف پوشش بیمه ای را زیاد کنید بازم ما درکنارتان هستیم.

باربری چیست؟

به‌طورکلی، باربری به معنای جابجا کردن هر نوع کالا از یک نقطه به نقطه دیگر است. اگر شما باری داشته باشید و بخواهید آن را به محلی برسانید، باید از باربری و شرکت‌های حمل بار کمک بگیرید. این‌گونه شرکت‌ها، کالاها و اسباب و اثاثیه مختلف را با روشی ایمن به مقصد می‌رسانند.

مهم‌ترین ویژگی شرکت‌های باربری :

خوش‌نام در مقایسه با باربری‌های معمولی، اعتبار آن‌ها است که باعث می‌شود صاحبان کالا بدون هیچ‌گونه نگرانی، کالای خود را به آن‌ها بسپارند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب شرکت‌های باربری که باعث افزایش طرفداران آن‌ها شده، این است که کالاهای مشتریان را به سایر کشورها نیز ارسال می‌کنند.

بهترین باربری مشهد به ورامین یابالعکس

تفاوت باربری و اتوبار چیست ؟

وقتی توضیح دادیم که باربری چیست و اتوبار هم چه معنایی دارد، احتمالا برای خیلی از افراد سؤال پیش آمد که این دو مقوله چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ اگرچه شاید باربری و اتوبار از نظر ظاهری شباهت‌های خیلی زیادی به یکدیگر داشته باشند، اما تفاوت‌های زیادی نیز میان آن‌ها دیده می‌شود که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم. شرکت‌های باربری و اتوبار از جوانب زیر با یکدیگر متفاوت هستند:

۱. نحوه ارسال کالا
اصلی‌ترین تفاوت میان باربری و اتوبار، نحوه ارسال کالاست. بدین صورت که در شرکت‌های باربری، برای ارسال کالا از روش‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی استفاده می‌شود. این در حالی است که اتوبار فقط به روش زمینی انجام می‌شود. در نتیجه، می‌توان متوجه شد که باربری یک حوزه بسیار گسترده‌تر نسبت به اتوبار است.

۲. نوع خدمات
علاوه بر نحوه ارسال کالا، نوع خدمات باربری و اتوبار نیز با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند. شرکت‌های اتوبار با استفاده از خودروهای مخصوصی مانند کامیونت و وانت بارها، کار ارسال کالا را انجام می‌دهند، درصورتی‌که در شرکت‌های باربری علاوه بر استفاده از وانت و نیسان، از خودروهای دیگری مانند تریلی هم برای انجام این کار استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید نحوه خدمات رسانی باربری چیست و از چه خودروهایی برای ارسال کالا استفاده می‌کند، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

شرکت‌های اتوبار خدمات بسیار متنوعی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. برای مثال، اگر شما بخواهید از این شرکت‌ها برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل کمک بگیرید، آن‌ها کارگرانی برای شما می‌فرستند که در بسته‌بندی و حمل وسایل به شما کمک می‌کنند.

۳. ارسال بین‌المللی کالا
یکی دیگر از تفاوت‌های میان باربری و اتوبار، این است که غالباً در باربری، از روش‌های متنوعی برای ارسال کالا به‌صورت بین‌المللی استفاده می‌شود. این در حالی است که در شرکت‌های اتوبار، فقط ارسال کالا به صورت درون‌شهری و بین‌شهری انجام می‌گیرد.

نیسان آبی :

نیسان آبی یا نیسان زامیاد خودرویی است که به کلماتی مانند خدمت، استحکام، قدرت و بخاطر چهره اش ترس معروف است و برای همه ایرانیان آشناست. بخش عمدۀ حمل و نقل کشور بر عهده نیسان‌هاست. وانت نیسان که در خارج از کشور نام آن نیسان جونیور (Nissan Junior) بود در ایران به نیسان آبی یا نیسان زامیاد معروف شد. این خودرو در سال ۱۳۴۹ توسط شرکت خودروسازی زامیاد در ایران تولید شد. در سال ۱۳۸۹ نوع جدیدی از نیسان دیزلی به نام زامیاد ۲۸ nb وارد بازار شد.

زامیاد Z24 در واقع وانت نیسان جونیور ۵۰ ساله است. تولید Z24 در ایران در همان سال آغاز شد، اما در حالی که ساخت آن در ژاپن در سال ۱۹۸۴ به پایان رسید، تولید آن در خاورمیانه ادامه داشت. شما می‌توانید Z24 را با موتور ۲.۴ لیتری بنزینی یا ۲.۸ لیتری دیزلی خریداری کنید که هر دوی آنها حدود ۹۰ اسب بخار قدرت دارند.

خاور و کامیون :

حمل و نقل زمینی کالاها توسط انواع مختلفی از کامیون‌ها و ماشین‌های باربری صوت می‌گیرد. یکی از محبوب‌ترین کامیون‌های باربری در ایران، خاور است. خاور نوعی کامیون باربری از شرکت مرسدس بنز است که نام فارسی آن به معنی مشرق است. خاور یا کامیونت، کمی بزرگ‌تر از نیسان و وانت می‌باشد که به علت اندازه‌های مختلف آن، قیمت مناسب‌تر نسبت به دیگر کامیون‌های سنگین، جمع و جور بودن آن، بارگیری آسان مورد توجه رانندگان، شرکت‌های باربری و صاحبان کالا قرار گرفته است. ساخت کامیون خاور اولین بار در سال ۱۹۶۵ توسط شرکت بنز صورت گرفت. امروزه شرکت‌های ایسوزو، هیوندا، فاو، فوتون، بادسان و در ایران آذرخش تولید کننده و عرضه کننده این نوع کامیون‌ها‌ هستند. (منبع)

انواع خاور در ایران :

خاور ها کاربردی ترین ماشین های باری هستند که با توجه به نوع اتاقشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی، خاور اتاق بزرگ، خاور بغل بازشو، خاور مسقف که هرکدام از این خاور ها برای حمل بار های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال خاور بغل بازشو برای بار های سنگین که بلند کردن آنها با دست سخت است، بسیار مناسب هستند چرا که با باز شدن بغل های آن میتوان بار را به راحتی توسط لیفتراک درون آن قرار داد. خاور های مسقف و اتاق دار برای حمل بار های حساس مانند اثاث منزل و لوازم الکتریکی بسیار مناسب هستند و مانع از برخورد آب و باران به بار میشوند. خاور ها برای حمل بار های شهری و بین شهری مناسب هستنند و تا ۴ تن بار را به راحتی حمل میکنند. ابعاد بارگیر خاور ها به طور متوسط برابر است با ۴.۵*۲ متر و تا ارتفاع ۲.۵ تا ۲.۷ متر بار را به راحتی میتوان روی آنها قرار داد . (منبع)

خاور دماغ دار و خاور بی دماغ :

خاور به دو نوع دماغ دار و بی دماغ (cab over) تقسیم می‌شود. به خاور دماغ دار، کامیون بنز یا مایلر گفته می‌شود. کامیون ۹۱۱ یا خاور ۹۱۱، خاور ۱۱۱۳ از نوع خاورهای دماغ دار هست. به خاور بی دماغ کامیونت گفته می‌شود. خاور ۶۰۸، خاور ۶۱۲، خاور ۸۰۸، خاور ۸۱۳ و خاور ۹۱۳، خاور ۱۰۱۳ از این نوع خاورهای بی دماغ یا کامیونت هستند.

بهترین باربری مشهد به ورامین یابالعکس

در اینجا به‌طور کامل متوجه شدید که باربری چیست و چه خدماتی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. همان‌طورکه گفتیم، باربری‌ها و اتوبار‌ها علاوه بر داشتن سامانه آنلاین برای راحتی متقاضیان، باید وسایل نقلیه متنوع و رانندگان باتجربه‌ای نیز داشته باشند.

اگر شما هم هرگونه باری دارید و می‌خواهید آن را به منطقه یا شهر خاصی ارسال کنید، می‌توانید از اپلیکیشن و یا سایت مدیرجاده برای گرفتن ماشین مناسب اقدام کنید. توجه داشته باشید که نوع خوردوی حمل بار را بر اساس وزن و حجم بار خود انتخاب کنید.

سخن نهایی:

در این مقاله برای شما توضیح دادیم که باربری چیست و چه تفاوتی با اتوبار دارد. همان‌طورکه متوجه شدید، باربری، مفهومی گسترده‌تر داشت؛ درحالی‌که شرکت‌های اتوبار، خدمات متنوع‌تری مانند کارگر را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. علاوه بر این، برای شما توضیح دادیم که شرکت‌های باربری و اتوبار می‌توانند برای دریافت خودرو‌های متنوع و رانندگان باتجربه، از اپلیکیشن مدیرجاده کمک بگیرند. هم رانندگان و هم صاحبان کالا می‌توانند از سامانه باربری آنلاین مدیرجاده استفاده کنند.

۶ دیدگاه دربارهٔ «بهترین باربری مشهد به ورامین یابالعکس»

  1. بازتاب: نیسان مشهد سبزوار یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  2. بازتاب: نیسان مشهد سراوان یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  3. بازتاب: نیسان مشهد سقز یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  4. بازتاب: نیسان مشهد بهبهان مسجدسلیمان یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  5. بازتاب: وانت مشهد بیرجند یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  6. بازتاب: باربری مشهد اسباب کشی - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
سفارش تلفنی (ساعت 8 الی 20)