بهترین باربری قم به ارومیه یابالعکس

بهترین باربری قم به ارومیه یابالعکس

اگر در قم یا ارومیه زندگی می کنید :

و دنبال بهترین شرکت باربری هستید. ما به شما مدیرجاده رو پیشنهاد میکنیم. مهم نیست قم هستید یا ارومیه ، ما برای شما موضوع حمل و نقل را آسان کردیم. مدیرجاده معتبرترین و بهترین باربری است زیرا تمام مجوزهای مرتبط از سازمان ها و ادارات حمل و نقل را داراست. ضمن اینکه دارای سیستم مدیریت مکانیزه مرکز تماس و مرکز داده است و کلیه سوابق شما عزیزان را ثبت می نماید. از زمان تاسیس تاکنون حدود ۱ درصد خسارت ناشی از عدم رعایت اصول و قوانین حمل و نقل را داشته است. کارشناسان مدیربار آموزش دیده اند تا بتوانند توسط بارشناسی از چه مبدا و چه مقصد و ماشین متناسب با کالا شما را تا رسیدن محموله به مقصد همراهی کنند. رانندگان مدیربار از فیلتر معاینات مختلف این شرکت می گذرند تا شما تجربه ای عالی و لذت یک حمل و نقل بدون دغدغه را تجربه کنید.

بهترین باربری کامیون ارومیه به مشهد یابالعکس

در ادامه این مقاله کامل و جالب برای معرفی کوتاه دو شهرستان قم و ارومیه همراه ما باشید:

درباره قم :

قُم (پارسی میانه: کُنب) (در زبان انگلیسی: Qom) کلانشهری در ایران و مرکز استان قم و شهرستان قم است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال۱۳۹۵، ۱٬۲۰۱٬۱۵۸ نفر بوده و هفتمین کلانشهر ایران است. بر مبنای آخرین داده‌های جغرافیایی طول شهر قم حدوداً ۲۶ کیلومتر می‌باشد. بیشتر ساکنان قم شیعه دوازده‌امامی هستند و تعدادی از اقلیت‌های دینی زرتشتی و مسیحی در شهر ساکنند.

جغرافیای طبیعی:

قم در مرکز ایران ودر مجاورت دریاچه نمک قم قرار گرفته و مرکز استان قم است.

درباره آب و هوای شهر:

اقلیم آب و هوایی قم به‌طور کلی از نوع معتدل و خشک است، هر چند که به‌علت نوسانات دمایی بسیار زیاد و شدید فصلی، تابستان‌هایش بسیار گرم و زمستان‌هایش بسیار سرد است؛ اما در مجموع و با لحاظ کردن میانگین دمای سالانه که ۱۸٫۲ درجه سلسیوس می‌باشد کاملاً معتدل محسوب می‌شود. (از نظر اکثر اقلیم شناسان برجسته و همچنین بر طبق نظرسنجی از عموم مردم در اقصی نقاط جهان، کلیهٔ شهرها و نقاطی که میانگین دمای سالانهٔ آنها در حدود ۱۸ درجهٔ سلسیوس باشد، به عنوان متعادل‌ترین مناطق کرهٔ زمین شناخته می‌شوند) قم به‌طور میانگین ۹۳۶ متر از سطح دریا ارتفاع دارد، با شیب ملایمی از طرف جنوب به طرف شمال شهر؛ به همین علت میانگین دمای جنوب شهر قم ۱ درجهٔ سلسیوس از مناطق شمالی شهر خنک‌تر است. از نظر دمایی بهترین زمان برای سفر به این شهر در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، مهر و آبان است.[۳۹] میانگین بارش سالیانهٔ شهر قم در حدود ۱۵۰ میلی‌متر است.

علت نامگذاری :

«شهر قم را، بدین علت قم نامیدند که محل جمع شدن آب‌ها و آب انار بوده‌است و آب در آن جا جمع می‌شده و آن را هیچ منفذ و رهگذری نبوده، در اطراف آن جا علف و گیاهان و نباتات فراوان می‌روییده‌است و در عرب، جمع شدن آب را قم گویند؛ که بعضی آن را با قمقمه (معرب کمکم) هم‌معنی دانسته‌اند و گلاب پاش را نیز نوعی از قمقمه وصف کرده‌اند و جمع آن را قماقم نامیده‌اند؛ با این تفاوت که وقتی در آن نواحی علف زار و سبزه زار زیاد می‌شد، چوپانان برای چرانیدن گوسفندان خود، برگرد علف زارها خیمه می‌زدند و خانه‌هایی را بنا می‌کردند و خانه‌های ایشان را در فارسی، کومه نامیدند و به مرور زمان کومه تبدیل به کُم شد؛ پس آن را معرب گردانیده و قم نامیدند. ریشه نام این شهر به «کومه» به معنای اتاقک‌های کلبه‌مانندی که چوپانان برای استراحت می‌ساختند، بازمی‌گردد. با الهام از واژه «کومه» این شهر به نام «کُم» خوانده شد».

بهترین باربری کامیون ارومیه به مشهد یابالعکس

درباره ارومیه:

اُرومیّه (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌راه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار می‌رفته‌است. نقل مهم‌ترین سوغات ارومیه است.

ارومیه به عنوان شهر :

دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران، بوده‌است. ارومیه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.

ارومیه، تکاب و پیرانشهر به ترتیب بیشترین تعداد آثار ثبت شده استانی را در فهرست آثار ملی به خود اختصاص داده‌اند.

علت نامگذاری ارومیه :

اور در زبان آشوری به معنای شهر است (همان واژه‌ای که در نام اورشلیم (شهر آشتی) هم وجود دارد) و میه به معنای آب است (هم‌ریشه با مآء عربی) یا ارومیه در زبان آشوری به معنای «شهر آب» است. نام این شهر در شروع دوره پهلوی به دلیل علاقه رضا شاه به این شهر به رضائیه تغییر نام داد و بعد از انقلاب اسلامی دوباره به نام ارومیه برگشت. ارومی، ارومیه، ارْمیه، اورمیه، ارم از دیگر نام‌های آن بوده‌است. در بین آذربایجانی‌ها نام اورمو رواج دارد.

بهترین باربری کامیون ارومیه به مشهد یابالعکس

حمل و نقل از قم یا ارومیه :

شما وانت بخواهید یا که نیسان ، خاور بخواهید یا تک و جفت ما برای شما با بیمه و بارنامه معتبر کارتان را به درستی انجام می دهیم. مدیرجاده دارند مجوزهای مرتبط حمل و نقل از سازمان ها و ادارت مرتبط است. دیگر خیالتان راحت است و با کارشناسان ما تماس بگیرید و به راحتی بارتون را ثبت سفارش کنید و ماشین درعرض کوتاهترین زمان ممکن در مبدا حاضر است.

خدمات بیمه نامه باربری قم یا ارومیه :

بیمه مدیرجاده تمامی سوانح شامل :آب رفتگی ،سوختگی ،آتش سوزی ،روغن زدگی و …. را پوشش دهی مینمایید .

بیمه نامه باربری مدیرجاده بار شما را تا سقف ۲۰میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه نامه قرار میدهد . میخواهید سقف پوشش بیمه ای را زیاد کنید بازم ما درکنارتان هستیم.

باربری چیست؟

به‌طورکلی، باربری به معنای جابجا کردن هر نوع کالا از یک نقطه به نقطه دیگر است. اگر شما باری داشته باشید و بخواهید آن را به محلی برسانید، باید از باربری و شرکت‌های حمل بار کمک بگیرید. این‌گونه شرکت‌ها، کالاها و اسباب و اثاثیه مختلف را با روشی ایمن به مقصد می‌رسانند.

مهم‌ترین ویژگی شرکت‌های باربری :

خوش‌نام در مقایسه با باربری‌های معمولی، اعتبار آن‌ها است که باعث می‌شود صاحبان کالا بدون هیچ‌گونه نگرانی، کالای خود را به آن‌ها بسپارند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب شرکت‌های باربری که باعث افزایش طرفداران آن‌ها شده، این است که کالاهای مشتریان را به سایر کشورها نیز ارسال می‌کنند.

بهترین باربری کامیون ارومیه به مشهد یابالعکس

تفاوت باربری و اتوبار چیست ؟

وقتی توضیح دادیم که باربری چیست و اتوبار هم چه معنایی دارد، احتمالا برای خیلی از افراد سؤال پیش آمد که این دو مقوله چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ اگرچه شاید باربری و اتوبار از نظر ظاهری شباهت‌های خیلی زیادی به یکدیگر داشته باشند، اما تفاوت‌های زیادی نیز میان آن‌ها دیده می‌شود که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم. شرکت‌های باربری و اتوبار از جوانب زیر با یکدیگر متفاوت هستند:

۱. نحوه ارسال کالا
اصلی‌ترین تفاوت میان باربری و اتوبار، نحوه ارسال کالاست. بدین صورت که در شرکت‌های باربری، برای ارسال کالا از روش‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی استفاده می‌شود. این در حالی است که اتوبار فقط به روش زمینی انجام می‌شود. در نتیجه، می‌توان متوجه شد که باربری یک حوزه بسیار گسترده‌تر نسبت به اتوبار است.

۲. نوع خدمات
علاوه بر نحوه ارسال کالا، نوع خدمات باربری و اتوبار نیز با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند. شرکت‌های اتوبار با استفاده از خودروهای مخصوصی مانند کامیونت و وانت بارها، کار ارسال کالا را انجام می‌دهند، درصورتی‌که در شرکت‌های باربری علاوه بر استفاده از وانت و نیسان، از خودروهای دیگری مانند تریلی هم برای انجام این کار استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید نحوه خدمات رسانی باربری چیست و از چه خودروهایی برای ارسال کالا استفاده می‌کند، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

شرکت‌های اتوبار خدمات بسیار متنوعی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. برای مثال، اگر شما بخواهید از این شرکت‌ها برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل کمک بگیرید، آن‌ها کارگرانی برای شما می‌فرستند که در بسته‌بندی و حمل وسایل به شما کمک می‌کنند.

۳. ارسال بین‌المللی کالا
یکی دیگر از تفاوت‌های میان باربری و اتوبار، این است که غالباً در باربری، از روش‌های متنوعی برای ارسال کالا به‌صورت بین‌المللی استفاده می‌شود. این در حالی است که در شرکت‌های اتوبار، فقط ارسال کالا به صورت درون‌شهری و بین‌شهری انجام می‌گیرد.

بهترین باربری کامیون ارومیه به مشهد یابالعکس

در اینجا به‌طور کامل متوجه شدید که باربری چیست و چه خدماتی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. همان‌طورکه گفتیم، باربری‌ها و اتوبار‌ها علاوه بر داشتن سامانه آنلاین برای راحتی متقاضیان، باید وسایل نقلیه متنوع و رانندگان باتجربه‌ای نیز داشته باشند.

اگر شما هم هرگونه باری دارید و می‌خواهید آن را به منطقه یا شهر خاصی ارسال کنید، می‌توانید از اپلیکیشن و یا سایت مدیرجاده برای گرفتن ماشین مناسب اقدام کنید. توجه داشته باشید که نوع خوردوی حمل بار را بر اساس وزن و حجم بار خود انتخاب کنید.

سخن نهایی:

در این مقاله برای شما توضیح دادیم که باربری چیست و چه تفاوتی با اتوبار دارد. همان‌طورکه متوجه شدید، باربری، مفهومی گسترده‌تر داشت؛ درحالی‌که شرکت‌های اتوبار، خدمات متنوع‌تری مانند کارگر را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. علاوه بر این، برای شما توضیح دادیم که شرکت‌های باربری و اتوبار می‌توانند برای دریافت خودرو‌های متنوع و رانندگان باتجربه، از اپلیکیشن مدیرجاده کمک بگیرند. هم رانندگان و هم صاحبان کالا می‌توانند از سامانه باربری آنلاین مدیرجاده استفاده کنند.

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «بهترین باربری قم به ارومیه یابالعکس»

  1. بازتاب: بهترین باربری مشهد به همدان یابالعکس - حمل و نقل مدیرجاده

  2. بازتاب: بهترین باربری مشهد به کرمانشاه یابالعکس - حمل و نقل مدیرجاده

  3. بازتاب: بهترین باربری مشهد به یاسوج یابالعکس - حمل و نقل مدیرجاده

  4. بازتاب: وانت مشهد تربت جام یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  5. بازتاب: نیسان مشهد ماکو یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  6. بازتاب: نیسان مشهد بندر گز یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  7. بازتاب: نیسان مشهد بردسکن یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  8. بازتاب: نیسان مشهد اردستان یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  9. بازتاب: نیسان مشهد اخلمد یابالعکس - خدمات آنلاین باربری و اسباب کشی

  10. بازتاب: نیسان از تهران به تبریز یابالعکس - حمل و نقل مدیرجاده

  11. بازتاب: نیسان از مهرشهر به ارومیه - حمل و نقل مدیرجاده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
سفارش تلفنی (ساعت 8 الی 20)